Tuesday, July 10

you knOw what is the halF of me






Hye korang ..tengah buat apa?? dah makan ke?? solat dah?? ( banyak tanya pulak aku kan ) ..haha


Aku jiwang lebih hari. Walaupun hari-hari aku jiwang sebenarnya (haha). Tapi hari  aku jiwang mengenai family aku bukan jiwang pasal lelaki tau (memang la, sebab aku kan single lagi ..haha)

Sebab hari ini genap seminggu aku dekat Port Dickson . Besok dah register sem balik  kot ! puhh ..tetiba pulak hari ni aku duduk rumah kat PD . Walaupun aku selesa tapi tak boleh nak bandingkan selesanya aku kat rumah kat Telok .Sebab selama ni kat rumah kat Telok aku bolehbuatapa yang aku suka .Bangun pagi tak cuci muka tak gosok gigi terus pergi main game ke terus makan milo cecah biskut ( dont be like me). Katil kat rumah kalau boleh nak angkut sekali dekat PD. Sobs..n


Aku teringat dekat ayah aku kot.. Aku suka bila malam-malam je ayah aku call then bagitau ayah dah dekat jalan kebun, tolong buatkan Neslo satu.. tu memang ayat wajib ayah aku. Then bila balik je lepak dengan ayah depan Tv ..aku suka sebab bukan senang nak jumpa ayah aku ..

Aku pun teringat dekat mak aku, mak aku yang gangsta, yang really superwomen..haha . Walaupun mak aku gangsta, but i love her very much. Nothing can replace her ..ingat dekat mak aku memang aku sebak ..dah dah

Then, aku teringat dekat adik - adik aku. Kitorang keluarga besar ..aku ada 8 orang adik-beradik kot, ( hujung tahun bertambah lagi sorang..hehe) ..keluarga aku ramai lelaki, walaupun yang lelaki pemalas tuhan je yang tahu dan sangat kuat menganjing dan mengusik, yang perempuan kuat merajuk terutama yang bongsu tew..but, aku seriously rasa kosong bila diorang ni takda, seriously ...tengok tv sesorang..huhu




Gambar time raya 2010.. ce ce teka aku yang mana ..buahaha

Ayah dan ummiku







Trust me , 

Family is the best people around you in this world ..

Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...