Thursday, July 12

#3









Dua minggu ni memang sangat sibuk . Minggu ni Rabu hantar report, khamis register modul ..uhuk uhuk ..dan  sem ni tough sikit .. subjek mata kredit agak nak berat ..( memang ko nak berat je, ringan2 tak bley ker?) hemm.. biasa lah kan Mechanical ..muahahaha *  berlagak hoi
 

Jadi, tugas sebagai seorang pelajar dah bermula! memang aku kena belajar bersungguh-sungguh sebab pointer aku ada drop .. sebab sem lepas aku asyik bantai tidoq je kot .. dah insaf lepas tengok pointer kottt .. lagi insaf bila tengok muka bapak aku bila bapak aku tengok result aku .. sobs



Aku tak sabar no nak masuk belajar balik, Azam nak pergi kelas awal sem ni, Azam tak nak selalu ponteng kelas...Excited mood kau! (*Dusta) ..eh dulu aku selalu siap awal nak pergi kelas tapi akhirnya aku lewat jugak hahaha..





The only girls in my class


saya dan wawa'


Okay fine .. aku rasa time ni Pa aku dah macam pening-pening layan kitorang








 

 Okay ni subjek aku untuk sem ni ..subjek material tech aku drop .. usah ditanya mengapa .huh






Oh ye korang boleh bagi apa-apa idea untuk aku tak, idea mengenai kejuruteraan ?  sebab aku ada kena buat satu projek untuk sem last aku ..*I'm begging you

Apa yang korang tak puas hati sebab tak de benda yang menyenangkan hidup korang. Yang kalau ada benda ni insyaallah hidup korang senang , terutama yang perempuan .. haha


Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...