Saturday, July 21

Super Awesome !





Siapa kaki fesyen kat sini ? angkat kening please ..hohoho. Honestly la,  aku dah lama nak suggestkan dekat korang website ni .. tapi selalu lupa bhahaha ..so alang-alang hari ni aku dah ingat apa salahnya aku terus share dengan korang website yang super awesome ni ..sebab apa awesome? sebab  semua ada kot..sebab tu lah awesome okay dah dah








Kat website ni selain jadi inspirasi korang dalam berfesyen, korang boleh juga jual pakaian, kasut atau beg yang korang dah tak pakai ..well, ada sesetengah orang rasa sayang nak buang tapi dah tak tahu nak simpan kat mana . Betul tak ??
Dont worry, www.friendlyfashion.com ada penyelesaiannya ..
Plus, dapat la korang menambahkan pendapatan sampingan korang ..

Caranya ( mengikut apa yang aku bacalah ) hanyalah korang purlu register dulu lepastu barulah korang upload gambar pakaian atau barangan yang korang rasa nak jual tu ..

Friendlyfashion ni dah ramai member tau , yang like kat FB pun dah 30k ++, so rasanya tak yah risau kalau takda pembeli ..



Korang boleh pilih je barangan mengikut kesukaan hati korang. Girang girang hati sebab harganya sangat berpatutan!



Yang aku rasa paling best adalah ruangan blog friendlyfashion.my . Walaupun aku bukan kaki fesyen sangat tapi aku rasa ruangan boleh dijadikan antara inspirasi dalam berfesyen ..sebab tu aku tolong suggest kat korang hehehe.. 
Setahu aku setiap hari diorang akan upload blogger-blogger yang ada sense of fashion nie chewah ! untuk dimasukkan dalam segmen Wonderful Women Blogger.

Like dulu friendlyfashion di facebook; 

atau follow di Twitter;

 Enjoy !

Happy saturday and happy fasting 

Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...