Wednesday, July 18

Suka dan Duka







Bonjour korang ..kalau kes tak boleh tidur nie nak jugak lah meng update kan cerita aku hari ni kann...hari ni macam-macam yang jadi, pagi gembira petang pulak sedih kan nak main mak ...okay cer cite-cer cita .. 

Pagi-pagi semangat pergi bengkel uolls ..tapi datang-datang je silap kelas ( dah malu kat situ ) lepas tu bila dah selamat sampai amik attendent jewwww ..aigoo ~~, pastu teman aisya pergi bank lepas tu menbuangkan masa yang terluang wakakaka


Aku jarang pergi Old Town sebab aku kan budak cikai je, jenis suka kat memana je, lapar cari jumpa makan je muahaha ..tapi tadi wawa ajak pergi lunch kat Old Town, aku pun "hah! PD pun ada Old Town Ke??!" gila betul katak bawah tempurung betul dah lama duduk tapi baru tahu.. tapi aku setuju nak makan situ sebab konon nak mengubati hati duka ( pandai ko kan )




Lokasi : OldTown White Coffe, Lukut



Memang "Take Your Time" betul


Time ni aku dah konfius-konfius nak makan apa, sedak air liur bandingkan harga



Then, wawa pun amik dan pilih kan order, She's an expert wakakaka

*Tipu

saya dan my beloved aisya


Mula-mula tenung je dulu



Tapi ni la jadi lepas tu hahaha



Nampak tak anak-anak betapa ceria nyer hati mak!



Okay makanan dah sampai, aku order OldTown Ipoh Chicken Hot Fan ..sedap tapi tak berapa nak kaw 



Aku memang expert pakai chopstick ni, aku kan gila korea muahaha





Lepas tu balik tukar baju laju-laju sebab dah peluh-peluh gila kot, datang taklimat projek petang pukul 4.30 ..taklimat tu memang tak dijangka terus bahagi kumpulan, koranggg!! menentukan masa depan dengan masa lima minit je! bagus kalau inform awal-awal! ..okay jujur time ni aku rasa down gila sebab aku tak jangka yang perangai selfish,tak matang  masing ada dekat orang yang dah umur 20 dan kenal selama 2 tahun.. aku taknak tulis siapa, kenapa sebab belog aku bukan privasi ponn..



*Orang cakap aku gemuk balik, hahaha ..emm....kena kurus balik ni..( fikir-fikir )



Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...