Thursday, July 19

Terima Kasih banyak banyak korang










Hye uolls ..tengah buat apa tu? aku baru je bukak belog aku since semalam , yang aku update entry mengenai blog contest lyssa => click sini


Aku tak sangka belog cikai aku termasuk juga dalam entry khas lyssa juga => click sini ..then apa yang terjadi?? *suspen sikit wakaka






highlight merah tu belog saya :D



Tetiba follower aku terus bercambah-cambah, (eleh bajet banyak pulak follower kau kan)traffic pula sebelum ni takde la orang nak pandang lepas tu jadi banyak pula traffik belog ni, shoutbox pun ada orang yang sudi tinggalkan jejak ....No!aku bukan riak ke hapa ..aku cuma tak sangka sebab walaupun aku dah lama la wujudkan akaun blogspot ni, tapi aku baru je mula tulis entry, entry aku pun memang tak sampai seratus ..ye la aku baru start je mula buat entry 8 bulan lepas kot seingat aku lah hahaha



Walaupun aku tahu belog aku tak lah best ,tak penuh dengan entry yang berilmiah ke seperti blogger-blogger lain..sebab aku selalu je update mende yang merepek meraban je, yang bodoh-bodoh je haha...sesiapa yang jadi follower aku dari awal mesti tahu wakakaka


Insyaallah aku akan cuba updatekan belog aku at least satu entry sehari ..sikitnyer kan ??..kalau boleh aku memang nak sangat update bebanyak, kalau boleh nak update lebih daripada 3 entry sehari tapi memang tak berkemampuan, hari-hari aku sibuk lek lek dah masuk sem baru nih kena tumpukan kepada projek besar ...hehe



So thanks bebanyak dekat sesiapa yang follow belog ni, insyallah diri ini kuat untuk menghasilkan entry yang best setiap hari .. tinggalkan jejak anda disini untuk saya melihat belog anda kembali ..peace yo!


Thanks juga kepada Lyssa yang sudi masukkan link saya dekat belog awak ( terharu )

Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...