Friday, July 20

Nestle Cereal Fitness Kecintaan Aku










Hye uolls .. sekarang tengah layan Running man ( kelas takde hoi ) hahaha ..tetiba pulak datang idea nak update belog.. sebab sambil guling-guling dengan running man sambil kunyah-kunyah Cereal daripada Nestle Fitness ni ...


Hari tu masa aku tengah beli barang dapur kat Jusco Buki Tinggi, sebab dah lama tak makan cereal nestle ( my fav hokay ) ni so aku ingat nak beli sekotak dua la buat stok sahur yela puasa besok je kan ... makan cereal ni waktu sahur memang kenyang sebab aku dah pernah try..tahan sampai berbuka ( tak rasa terlalu lapar ).. caranya korang just campur cereal, fresh milk, kismis dan buah-buahan


Bonus lagi bila aku beli Nestle Cereal ni aku akan dapat CD senaman ..tak silap aku ada dua CD dengan 2 warna berlainan ..jenis senaman pun berlainan..tapi satu kotak cereal yang korang beli tu dapat satu jew..


So hari tu aku dapat CD warna hijau, jenis senaman adalah aerobik ( satu lagi aku tak berapa pasti, aku beli dua tapi dua-dua aku dapat CD yang sama sob )...aerobik yang simple dan fun fun je tapi kalau buat banyak gila peluh keluar tau ( balik, malam tu terus buat wakaka )














Rachael Cohen la tukang conduct dia, memang semangat je, aku dah pancit sikit dia steady jer


Aerobik dia memang fun je, Yang sebelah kiri pakai baju hitam tu muka macam Taylor Lautner seh!


Aerobik yang diorang buat jenis yang senang-senang je tapi peluh banyak gila keluar kot





*Perkara Yang  Korang Mesti Ikut:
  1. Tanya pendapat doktor kalau korang nak buat senaman jenis ni sebab tak semua orang sesuai...... ( sebab aerobik adalah senaman yang dilakukan secara berterusan selama beberapa minit ) 
  2. Kalau korang rasa tak sihat, jangan teruskan hokay ( kang pengsan pulak susah )
  3. Jangan buat senaman kalau korang ada makan makanan berat 2 jam yang lepas



Selamat Menjalani Ibadah Puasa Besok kawan-kawan :D



Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...