Wednesday, July 18

Blog Contest Lyssa












Hye uolls ..tengah buat apa ? Tadi aku baru ke belog lyssa which is antara my fav blog ..hehe ..okay nampaknya lyssa sekarang tengah join contest Levis untuk blogger .. Contest tu memerlukan orang vote, and of course I vote for her *wink ( smile ) .. 

Aku dah lama tahu dah fasal contest ni, tapi sebabkan aku bizi dengan report aku bagai then bila aku blogwalking, aku baca je kat belog orang muahaha, sampailah aku baca kat belog Lyssa baru nak buat entry ni .. hoii gila out to date baru nak buat entry kann

Lyssa jugak antara salah seorang finalis dalam Levi's Curve ID Blogger Award uolls!  Hey finalis ada lima orang je okay ! kelas kau kan..well, I know ramai yang vote lyssa ( follower2 :) )






Lysaa menggayakan Boot Cut Skinny (Demi Curve)




Okay sekarang meh nak ajar korang camane nak vote ( ayat copy paste from her blog..wee )




First korang kena ke link ni dulu okay http://www.eh.com.my/levis-curve-id-blogger-award-undi

Lepas tu tekan Log In dekat bahagian kanan PC

Lepas tu kena register dulu kan ..





Isi maklumat korang, don't worry korang register jangan takut untuk letak no phone tu...
Check email anda selepas register successfully. Then Click dekat yang ada anak panah tu




Kemudian korang Log In balik menggunakan email yang korang register tadi

Then tekan VOTE nama Lyssa okey

The End ..




Happy Wednesday :)








*Oh ye sehari sekali je vote, contoh kalau korang vote blogger lain korang tak boleh vote lyssa dah..sob

Wei korang pergi vote sekarang! haha

Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...