Monday, October 5

Embarassing day

Assalamualaikum!





I know I should be sleeping right now, since i have to wake up to study for my test tomorrow. omg got test for tomorrow! but i think i should probably throwback huge accident petang tadi. lol

So, biasanya hari isnin hari relax lah juga because i just got 2 classes. Calculus dan softskills dan biasanya pukul 1 dah habis dan dah balik bilik untuk zohor dan take a nap. lah sangat. and I woke up at 3pm..tadaaaaaa... 

Apa lagi kemain rushing solat zohor dan breaklunch pun belum lagi. Kebetulan setiap hari isnin dekat ump ada mini-bazaar untuk student. So setiap hari isnin lah hari boleh merasa macam-macam makanan, Cheat-day lah katakan bhahahaha

aku dengan konfident siap pakai lense dan bedak pergi ke bazaar...tapi dekat bazaar aku macam hairan lah kenapa lah student2 ni,tak kira lelaki or perempuan toleh sekali dekat aku lepas tu toleh lagi sekali lepas tu toleh bisik-bisik, senyum senyum hahaha .. aku pun buat bodoh je lah alaaa bukan tebal pun bedak aku pakai ke diorang nak usha aku...hehehee

otw balik beli makanan , aku selisih senior ni, perempuan, dari jauh dia usha aku kemain lagi, bukan muka aku tapi usha baju aku..aku pun baru terpikir nak pandang baju....thennnnnnn bila aku tengok je baju aku, Ya Allah baju aku pakai terbalikkkkkkkk...memang nampak gila terbalik kott.....aku pun gagah melintas juga depan dia nasib tak buat-buat pengsan tapi bila part nak naik tangga bilik lutut aku dah lemah..... Dunia rasa kelam.. malu pun rasa tak tahu nak letak dekat mana..*sebakkkk



Sampai bilik aku menyumpah dengan diri sendiri


No comments:

Post a Comment

awak..sudi sudikanlah comment comment.. hehe

Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...