Thursday, January 5

Melampau

Assalamualaikum

Perkara ni dah banyak kali aku nak tulis.

Lupa..

Besoknya..

Lupa.

Lupa..

Lupa

Dan

Lupa..

Astaqfirullah..


aku baru umur 19 tahun,bukan nya 89 tahun..entah-entah nenek,atuk yg umur 90 tahun lagi kuat ingatan dari aku..

Kelakarnya,dekat tempat aku praktikal ni..aku kena buat PR,RFP,DO dan semuanya memang sangat memerlukan otak,sebab sangat banyak step..dan aku pon pertama kali buat benda alah ni..
beb aku student mekanikal.........  danakutaktahu kenapa kerja praktikal aku kena buat kerja ni..what?!!

Ada satu akak dekat tempat aku ni..dia lah yg ajar aku benda2 ni..malang betul akak tu..satu benda yg aku berhenti jp dalam 20 minit..adalah dalam doploh kali aku tanya benda yang sama hokey...haha..macam dah naik kesian pon ada..tapi nak buat macamna..sebab aku yg kena gantikan tempat dia lepas ni..akak tu cuti pregnant..dah sarat mengandung dah sekarang...walawei..

Redo jew la yew...

Dah sekian...


****************************************************************

No comments:

Post a Comment

awak..sudi sudikanlah comment comment.. hehe

Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...