Wednesday, January 4

Assalamualaikum.

Hari ini aku semangat bangun tidur.hehe..semangat nak melakukan sesuatu dalam hidup aku dengan bersungguh-sungguh..antara azam aku 2012..Lagi,sebab si Manja,Musyuk aku dah mula sekolah.eksaited punya dia.bangun pagi awal,solat,dan siap2...dia eksaited aku lagi doploh lagi eksited..hehe..

Tapi...sejam bila aku dah dekat office aku dah mula rindukan dia..emm..aku tak risau sangat sebab Amat senang nak sesuaikan diri dekat tempat baru dan senang nak dapat kawan baru.mulut peramah lah katakan..

Aku dok lunch aku risaukan dia dah makan ke belum..alahai..cepatlah waktu office berlalu....huhu


  


     

No comments:

Post a Comment

awak..sudi sudikanlah comment comment.. hehe

Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...