Thursday, August 2

# Just For You








When I noticed this through Facebook ..deep down in my heart : "haiyaa it's sooo inspired me lorh !"...roll down if u want to know this hehehe...





Jika wanita cantik yang dicari
ia bukan saya
Jika wanita solehah yang dicari 
ia bukan saya
Jika wanita ayu yang dicari
ia bukan saya
Jika wanita kaya yang dicari
ia bukan saya
Jika wanita yang bertudung labuh yang dicari
ia bukan saya
TETAPI
Jika ingin mencari wanita yang hendak dibimbing
ia adalah SAYA









I'm not looking for perfect/handsome guys etc .. but I'm just looking for someone that can brings me closer to HIM 



As for all above, Insyaallah Allah will give to "youknowho :)" the best . Amin
Peace :)



Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...