Thursday, November 10

Baru nak menyesal

Student macam aku,memang sangat menghargai masa..jadi masa yang terluang aku bnyak habiskan masa dengan movies dan korean movies yg memang sangat berhantu..mana tak sekali tengok mana dah mahu tutup kan?Kalau boleh dapat je cerita Spring Walts Nak Habiskan terus 20 episod sehari..jujur lah korang..waktu tu mana kenal dah buku..eh matematik tu apa?library tu sejenis makanan ke?lol

Bila study week datang,dengan bangganya aku lebih suka berpeleseran...bukan berpeleseran sangat lah..aku jumpa kawan,tengok wayang..maklum lah cuti budak u memang tak sama dengan budak kolej swasta atau politeknik ke..waktu ni lah waktu terbaik...budak u tengah cuti..

Bila tiga hari sebelum exam..mulalah tak tenang..macam orang mabuk bercinta tu..makan tak lalu,mandi tak basah, makan tak kenyang..nak melahap je tp tak kenyang2..waktu tu aku rasa macam nak mintak kapel je dengan subjek aku..cinta betul-betul dengan subjek,macam Amer Khan dalam cerita 3 Idiots tu..dah apa aku melalut ni...

Just peringatan :tolonglah jgn buat kerja last minute..untuk saya :P

Saja tulis..sekarang sangat bosan belajar subjek strenght of materials..

ok bye

No comments:

Post a Comment

awak..sudi sudikanlah comment comment.. hehe

Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...