Hari paling kecewa dalam hidup aku..
apa perasaan kalau lelaki yang anda cinta kali pertama,kira macam first ever love..tak pernah suka lelaki lain selain dia.....dan lelaki itu bakal menyakitkan hati anda,sesakit2nya..
Apa ANDA RASA?
redo? dendam? hidup mesti diteruskan..kumbang bukan sekuntum?Apa kurangnya aku?
Dan sekarang aku tak tahu apa aku rasa bila tahu si lelaki bakal bertunang tak lama lagi..
Perasaan yang tak mampu nak diungkap
Patut aku terima je,berserah?ucap tahniah?
Ya allah..Tabahkan hati hambamu ini
Wednesday, November 9
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Fudgy Homemade Brownies
Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...
-
Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...
-
Hi long time no write in here. hewhewhew. okay since i dah lama tak menulis. i will write my post in both language. bahasa and english= ma...
-
Assalamualaikum Looks what topic that eager me to write here instead of doing calculus and preparing an important presentation due...
No comments:
Post a Comment
awak..sudi sudikanlah comment comment.. hehe