Sunday, March 20

My room tour




Assalamualaikum




haa malam ni macam rajin nak update belog iteww...rasa macam nak bawa korang tour kejap ke bilik kolej iteww dekat ump pekan ihiks ngadee . alaa takpe lah kan sebab aku kan jarang nak updated belog , biasalah hectic life ngee... mesti korang ingat kehidupan aku hambar kan.. haa setakat pergi kelas, library, balik buka internet, study, buka facebook lepas tu upload gambar throwback yang lama lama punya dekat instagram konon ada kehidupan yang gembira. Keluar pun setakat pergi ke kuantan je lah ah terasa sungguh lifeless pulak lol .. eh korang tau tak yang tasik ump sangat lah cantik, besar dan bersih tau. haa tak caya nanti aku kasi gambar..

So far roomate aku seorang je tapi housemate aku total ada 5 orang. okay lah ruang bilik aku, mean not too huge but not too small. sesuai dan selesa lah bagi aku as a student. Basically hanya ada katil, meja study, locker, and lampu belajar hehehe yang lain decorate sendiri lah . yeah bilik nak juga lah yang selesa, cantik dan happening supaya study tak lah tension sangat. Housemates pun okay, pembersih, tak sombong dan baik. hehehe

Berikut adalah sedikit gambar(s). Blok aku antara tengah tengah jadi senang nak access ke cafe, masjid dan ke kuliah. alhamdulillah.



engineering buddies ahaks

View to outside . biasanya rumput hijau tau tapi kan sekarang cuaca panas so rumput jadi kering 



My makeup's little space

Beg memang ada 2 jer, basically untuk class dan dating ahaks

haa bilik kena wangi juga tau tak suka  busuk busuk :)


My little kitchen 

paling penting , space untuk belajar, tengok movie haa kantoi kan tengah layan bigbang

lamp that light up the room hahahaa



Dah habis tour ngee sekejap jee sebab bilik iteww kecil je.. next time nak tour akan dikenakan charge pula hahaha just kidding . btw thank you for reading :)






No comments:

Post a Comment

awak..sudi sudikanlah comment comment.. hehe

Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...