Monday, February 20

New



woah..cantik kan salam saya ..colourful tuh..okey credit to lyssa yang comey2 atas tutorial2nye yang memang sangat-sangat berguna untuk blogger baru tuh...

Disebabkan sekarang adalah waktu lunch hours,dan saya seorang je bunga dalam company ni hari ini...sob sob..maka saya berkeputusan untuk tak makan sebab tak de geng malu nak pergi beli nasi sensorang maka saya nak post sesuatu dekat blog yang saya pon tak tahu nak tulis apa..poyo kan..kisah pulak..

Okey..weekend ne adalah weekend yang sipi2 sibuk bagi sy..isnin-sabtu keje2...malam kena kemas rumah plus sediakan barang2 sebab sabtu tengahari ni kakak saya bertunang....huhu..rabu ni kena cari baju dan tudung.last minute..jumaat petang lepas habis kerja pergi ambilkan sirih junjung dan fresh flower..malam pulak pergi ambil kawan dekat meru..sabtu keje half day..balik prepare2....fuhhh..macam den pulok nak tuneng nyew...ini le akibatnye orang yang nak tunang tak duduk umah parents maka adiknye yang duduk serumah dengan parents yang kene amik aleh tugas semua....




 Ni lah kakak saya yang tak berapa nak rock sangat..dalam hati ada taman tapi....

Ni pulak bakalabangiparyang rockapak gitue......tapi dalam hati ada taman gak...hehe

gambar tak de motif pon.?.muahaha

bunga2 pelesu...habuk banyak

sirih junjung..design baru...based on sirih junjung paksu saya



Okey...tu je...bos dah masuk pulak...sekian..bye : D





No comments:

Post a Comment

awak..sudi sudikanlah comment comment.. hehe

Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...