Wednesday, March 7

Please dong!

  
 
 
 
 



Selamat petang.Selamat sejahtera..hari ni aku bawak topik yang memang serius gila..aku tahu aku agak lewat untuk menghebahkan di blog ini dan ambil serious pasal wabak denggi ni...padahal orang lain dah alert dan tahu.Inilah yang dikatakan sudah terhantuk baru nak tergadah..
Aku baru nak sibuk search di google,di buku, di pamplet pasal denggi ni..Padahal dulu waktu kawan office aku kena, aku cuma tahu-tahu macam2 tu..sikit2..lepas tu lupa terus...memang tak amik iktibar..
kakak office aku kena dalam dua minggu lepas, dan dalam minggu lepas la,adik aku menampakkan tanda-tanda..*ikut yang aku search dekat google..tanda adalah sama!...Setakat ni baru nak dibawa di klinik kerajan untuk diperiksa...setelah lima hari demam panas.!!!.Dan perasaan aku, setakat ni...sangat lah takut dan terkilan..how's stupid me..soo stupid...aku sangat menyesal tak bawak adik amat diperiksa di klinik awal-awal.. aku sangat takut dan menyesal..
Jadi kalau anda roll di bawah merupakan tanda-tanda demam denggi.Sila baca okey!


google.




p/s : saat ni aku hanya mampu berdoa..ya allah selamatkan dan pulihkanlah  adik Muhammad Al-Qhazaly Bin Ahmad Tarmizi..

Adik...I really miss u n miss ur laugh too.please  get well .I love u too much.

No comments:

Post a Comment

awak..sudi sudikanlah comment comment.. hehe

Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...