Tuesday, August 30

cerita cinta

assalmualaikum...


dulu orang nampak aku lemah,orang buat apa sahaja...dan aku hanya mengiyakan tanpa membantah..walaupun tanpa...

mungkin dulu org lihat aku manusia kerdil...tak mampu nak balas apa2..

sekarang aku jdikan kisah dulu sebagai kisah hidup ak..
kisah aku untuk berjaya...berjaya sampai orang tk pndng enteng terhadap aku...aku buat apa yg aku cinta ...aku jadi apa yang mahu jadi..pedulik apa org kata...sebab aku adalah aku...


kisah Cinta

jgn jadikan cinta sebgai penghalang kjayaan....ini cerita cinta aku,dulu aku hmpir2 tersungkur penangan cinta...hidup ke mana belajar lgi kemana ..dunia indah sentiasa...pedulikkan orang dan keluarga...sebab aku terlalu bodoh..memang Bodoh..tapi,siapa yang bisa lupa? perempuan bagi aku,cinta pertama sampai mati pun dalam ingatan...

bila dia tinggalkan aku bgitu shj....rasa dunia gelap...macam aku seorg dalam dunia...terkapai2 mncri tmpat bergntung....semua perbuatan,pekerjaan nmpak bayangan dia...makan,tidur,pakaian,kawan dia,sampai jenis kenderaan nampak bayangan dia....memang gila....hampir dua tahun aku cuba lupakan dia...tapi apa yang aku mampu?

Penangan dia,aku takut untuk mengenali kembali cinta...aku takut menyambut perkenalan dari seorang lelaki....sampai aku menetapkan tiada cinta buat aku lagi...aku takut aku yang terseksa...dan itulah yang berkekalan sampai kini...hanya ikatan seorang teman yang mampu aku ikatkan...

umi ayah maafkan anak mu

Impian aku....

aku doakan Kejayaan milik aku pertama....aku juga mahukan kebahagiaan.

Mungkin aku akan temui sang pencinta setia ,yang telah ditakdirkan untuk aku...siapa tahu?doa aku moga aku dipertemukan jejaka yang bisa cintai aku sehingga akhir hayatnya...

Sekian,

Cerita sang pencinta

30 ogos,2.53 am

No comments:

Post a Comment

awak..sudi sudikanlah comment comment.. hehe

Fudgy Homemade Brownies

Assalamualaikum There's many reason why I love brownies. Because they were easy to make, richest in chocolate and you don't even ne...